miércoles, 12 de junio de 2013

8. Xarxa d'un mòdul transformat.


Descripció de l'activitat:  
Teniem que fer un mòdul transformat a partir d'una xarxa quadrada, rectangular, triangular o hexagonal. 

Procés:  
Per fer el mòdul transformat primer vaig fer un parell d'esbossos, escollint xarxes quadrades, triangulars, hexagonals o rectangulars,  i quan tenia escollit el que volia fer ho vaig dibuixar a una cartolina. Seguidament vaig retallar un costat i el vaig enganxar paral·lelament del lloc on l'havia tret. 




despres vaig fer una xarxa modular per saber si encaixaben les figures, perque a la lamina hem quedessin perfecte.


Quan ja tenia tota la làmina dibuixada i sense cap espai en blanc vaig començar a pintar els mòduls. I finalment la vaig acabar.



Resultat:


Despres de tres hores de treball ja tenim la lamine acabada despres del meu esforç. 


Valoració: Aquesta activitat a sigut divertida i m'ha agradat molt perquè cadascú utilitzava la seva imaginació per fer el seu propi mòdul i per pintar-lo.


No hay comentarios:

Publicar un comentario