viernes, 8 de marzo de 2013

2. La dansa


LAMINA 2 LA DANSA:
Aquesta activitat m'ha agradat bastant perque hem començat a pintar amb les temperes, lo primer de tot va ser dibuixar el dibuix amb el llapis i despres vam feru amb les tenperas pintant el dibuix.

FITXA TÈCNICA:

 -Títol: “La Danza“

 -Autor: Henri Matisse

 -Any: 1909

 -Dimensions: 260 cm de alt por 389 cm de ample

 -Tècnica: Está pintat al óleo sobre lienzo

 -Estil: Retrat i Paisatge.

 -Génere: hedonisme.

 -Localització: Museu del hermitatge, San Petesburgo , Rusia.


 IMATGE DONADA



LA DANSA: FET PER HENRI MATISSE



PROCÉS:

 Primer vaig fer el dibuix a llapis, despres vaig pintar-ho tot amb temperas, finalment per acabar la activitat vaig repasar les cinc persones amb color negr, yo no tinc imatge del proces perque cuan hu vas dir ja el tenia acabat.


 IMATGE DEL RESULTAT:


 

COMENTARI:


l'activitat en general magradat molt perque hem començat a treballar amb nous materials.
 no minportaria repetirla per poderla millorar.
Un dels inconvenients que tingut a sigut repasar amb el pinzell les figuras perque no tinc mol bon puls.

No hay comentarios:

Publicar un comentario