sábado, 9 de marzo de 2013

3. Avatar


Descripció:

Aquets últims dies hem estat treballant el avatars a classe a traves de l’ordinador com a mínim teníem que fer cinc i si no donava temps teníem que acabar- os a casa.
''Avatar'': Representació gràfica generalment humana, que s’associa a un usuari per la seva identificació. Poden ser fotografies o dibuixos artístics.


Procés:

1.
-M’ha agradat bastant perquè era un avatar de tot el cos però no se sembla molt.

 2.
-No s’assembla molt ami perquè hem donaven poques opcions de cabells, no ma agradat  molt.

3.

-Avatar estil Picasso molt surrealista m'ha agradat bastant.

4.

-Es dels que m'ha agradat mes perquè esta fet amb POPART.

5.

-Es el que mes m’agrada per els color i perquè es el que mes s’assembla.

6.
-Aquesta no se assembla molt perque nomes podia escullir entre un tipus de ulls. 

Resultat:

-He agafat aquesta imatge perquè es la que m'ha agradat mes de fer i la que mes m’assemblo, esta dividida en 4 fotos petitas canviant el color.

Comentari

-La activitat sota el meu punt de vista, es la que ma agradat mes perquè treballar onlain es molt dinàmic i molt mes net.
 jo he fet sis avatars, i he intentat na canviant el estil de cada un d’ells.
No m’importaria repetir l’activitat perquè es molt dinàmica i molt interesant de aprendre, i poder na millorant els meus avatars.

No hay comentarios:

Publicar un comentario